کد خبر: 33376
تاریخ انتشار: شنبه, 05 اسفند 1396 - 10:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه بزرگ کتابخوانی «ستاره های فاطمی» در قم برگزار می شود

منبع : لیزنا
 حجت الاسلام و المسلمین امیرعطاءاله جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان ستاره های فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهیده استان خبر داد.
مسابقه بزرگ کتابخوانی «ستاره های فاطمی» در قم برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: این اداره کل در نظر دارد به مناسبت ایام سوگواری فاطمیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره بانوان شهیده این استان مسابقه کتابخوانی را با عنوان "ستاره های فاطمی" با بهره مندی از کتاب "چادر خاکی" و فلش کارت هایی با تخفیف ۵۰ درصدبرگزار کند.

وی گفت: این مسابقه با همکاری و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر  ارزش های دفاع مقدس قم با هدف معرفی اسوه های صبر و مقاومت برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین بیان کرد: علاقمندان می توانند برای دریافت کتاب ها، فلش کارت ها و سوالات و پاسخنامه ها به کتابخانه های عمومی استان قم، بسیج دانش آموزی استان قم، اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مراجعه کنند.

جباری افزود: در گذشته متاسفانه آثار هنری و مکتوب ارزشمند و فاخر ویژه شهدا و ... کمتر بود اما در حال حاضر با نویسندگانی خوش ذوق و صاحب قلم و اندیشه آثار خوبی در حوزه دفاع مقدس و ارزش های آن و جانفشانی های شهدا پدید آمده است که باید آن را قدر دانست و این آثار مکتوب را به نسل جوان و نوجوان منتقل کرد تا با اسطوره های واقعی زمان خودشان بیشتر آشنا شوند. وی گفت: قم با وجود کتابخانه های عمومی و دیگر مراکز، نهادها و موسسات فرهنگی از ظرفیت بالایی برای انتقال فرهنگ استقامت و شهادت برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ادامه داد: زنان نقش مهم و سهم عظیمی در پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس داشتند و از این روست که این بانوان به عنوان بهترین الگوی صبر و عفاف برای دختران و زنان امروز می باشند.

وی در پایان گفت: مهلت این مسابقه تا ۲ اردیبهشت ۹۷ می باشد که به برگزیدگان نیز جوایزی به رسم یاد بود اهدا می شود. علاوه بر اینکه دوشنبه ۳۰ بهمن این اداره کل به مناسبت شهادت زهرا ضمن برقراری مراسم عزاداری، میزبان دو شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس خواهد بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: