کد خبر: 33382
تاریخ انتشار: شنبه, 05 اسفند 1396 - 11:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح «باهم بخوانیم» در کتابخانه عمومی روستایی آراللو در استان اردبیل اجرا شد

منبع : لیزنا
 اولین جلسه طرح «باهم بخوانیم» با حضور مدیر کل کتابخانه های استان و جمعی از اعضای فعال در کتابخانه روستایی پانزده خرداد آرللو برگزار شد.
طرح «باهم بخوانیم» در کتابخانه عمومی روستایی آراللو در استان اردبیل اجرا شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل؛ رباب عزیز خانی در تشریح مراحل اجرایی این طرح گفت: «باهم بخوانیم» یک طرح ملی بوده و خوشبختانه در سه کتابخانه عمومی شهید رجایی هیر، پانزده خرداد آرللو و  علامه محمدتقی جعفرآباد  استان اردبیل در حال اجراست.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اجرای اولین جلسه طرح «باهم بخوانیم» در کتابخانه روستایی پانزده خرداد آراللو  و جذابیت و استقبال از این طرح توسط اعضا خاطر نشان کرد؛ این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با شیوه جدید است.

عزیز خانی هدف از اجرای این طرح را ارائه خط سیر مطالعاتی برای اعضای شرکت کننده دانست و افزود؛ این طرح برای گروه سنی ۹ تا ۱۵ ساله طراحی شده و در آن سیر مطالعاتی کارشناسی شده در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: اعضاء طی این طرح تعداد مشخصی کتاب را در یک فاصله زمانی سه ماهه مطالعه می کنند و بلند خوانی، جمع خوانی و فردخوانی نیز از دیگر اهداف این طرح خواهد بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: