کد خبر: 33531
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 اسفند 1396 - 11:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

۱۰ کتابخانه عمومی استان اردبیل آماده پذیرایی از طرح ملی کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
 همزمان با  ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی استان اجرا خواهد شد.
۱۰ کتابخانه عمومی  استان اردبیل آماده پذیرایی از طرح ملی کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل؛ عزیزخانی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در محل کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شده بود با علام این خبر افزود؛ طرح ملی کتابخانه گردی در ۱۷ اسفند همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های کشور در سطح کشور اجراخواهد شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این نشست ضمن تشریح عملکرد کتابخانه های عمومی استان در سال ۹۶ خاطر نشان کرد، همزمان با سراسر کشور این طرح در ۱۰ باب از کتابخانه های استان نیز برگزار خواهد شد و در مرکز استان نیز این طرح در کتابخانه مرکزی اجرا خواهد شد.

وی یاد آور شد؛ در هر شهرستان یک باب کتابخانه برای اجرای این طرح در نظر گرفته است و اقدامات لازم به منظور دعوت از اقشار مختلف مردمی و مسئولین و همچنین قشر های مختلف دانش آموزی و دانشجوئی انجام شده است.

عزیزخانی با اشاره به اجرای این طرح در سطح ملی هدف از اجرای ان را آشنایی بیش از پیش مسئولین و مردم با کتابخانه و فرهنگ سازی برای مطالعه اعلام کرد و افزود؛ برای این روز برنامه های متعدد فرهنگی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همچنین از عموم مردم و خانواده ها دعوت کرد به همراه اعضای خانواده در روز کتابخانه گردی از کتابخانه ها بازدید به عمل آورند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: