کد خبر: 33543
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 اسفند 1396 - 11:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح کتابخانه گردی در استان بوشهر اجرا می‌شود

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه‌های استان از اجرای طرح کتابخانه گردی در این استان هم‌زمان با چهاردهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.
طرح کتابخانه گردی در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، آخرین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان در سال ۹۶ با حضور مدیرکل، کارشناسان ستادی و روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

سید علی هاشمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی بوشهر در این جلسه اظهار داشت: ۱۷ اسفند هم‌زمان با چهاردهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طرح کتابخانه گردی با حضور ائمه ‌محترم جمعه، فرمانداران، شهرداران، رؤسای دستگاه‌ها و سازمان‌های شهرستان، اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان، اعضای شورای فرهنگ عمومی، شورای اداری، اعضای شورای اسلامی شهرستان، شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی استان، خیرین، معتمدین و ... برگزار خواهد شد. هم‌زمان با اجرای این طرح، عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان رایگان خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: هدف از برگزاری این طرح افزایش آشنایی مردم و مسئولان با محیط کتابخانه‌ عمومی و آگاهی آنان از فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌ عمومی است. این طرح به‌منظور جلب‌توجه عموم مردم به کتابخانه به‌عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی تأثیرگذار و استفاده از ظرفیت هنرمندان، چهره‌های سرشناس فرهنگی، ورزشی و ... برای  دعوت مردم به این مکان فرهنگی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: کتابخانه مرکز هر شهرستان با عنایت به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود به‌عنوان شاخص و میزبان این طرح انتخاب شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: