کد خبر: 33552
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 اسفند 1396 - 12:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح «با هم بخوانیم» در طبیعت بکر گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد

منبع : لیزنا
در ابتکاری جالب کتابدار کتابخانه عمومی امید روستای خیر آباد در شهرستان گچساران، کتابخوانی کودکان را به دل طبیعت برد.
اجرای طرح «با هم بخوانیم» در طبیعت بکر گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد، مسئول کتابخانه عمومی امیدخیرآباد شهرستان گچساران درگفتگویی، اجرای طرح باهم بخوانیم را در کتابخانه عمومی امید، تجربه بی نظیر و سرشار از لذت برای کودکان دانست و ابراز داشت: این طرح بااستقبال بی نظیراعضای کتابخانه دانش آموزان دختر مقطع سنی ۱۰تا۱۲ساله درمحیطی بیرون از کتابخانه و در دل طبیعت انجام شد.

افسانه افضلی نژاد تصریح کرد: طرح "باهم بخوانیم" بهانه ای شد که جمع خوانی و بلند خوانی این بار در محیط بیرون از کتابخانه صورت بگیرد که طبیعت گردی و کتابخوانی در طبیعت برای کودکان بسیار لذت بخش بود.

وی افزود: این کار با رضایت و همراهی برخی از والدین صورت گرفت و کتاب های "جای اوخالی، مادرمسیحی من، اسرارطبیعت و هرآیه یک قصه" را به صورت بلندخوانی وجمع خوانی در دل طبیعت انجام دادند.

افضلی نژاد همچنین افزود: دانش آموزان و کودکان عضو کتابخانه همچنین با انجام فعالیت های نقاشی، کاردستی، ضرب المثل، حفظ آیات وحفظ شعر مربوط به کتاب های "طرح باهم بخوانیم" روز خوبی را با کتاب سپری کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: