کد خبر: 33581
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 اسفند 1396 - 11:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سید عباس صالحی؛ در کتابخانه عمومی ارغوان در روز کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با شرکت در طرح کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی «ارغوان» حضور یافت.
سید عباس صالحی؛ در کتابخانه عمومی ارغوان در روز کتابخانه گردی

 

به گزارش لیزنا، سید عباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کتابخانه عمومی ارغوان با مراجعه کنندگان این کتابخانه ارغوان گفتگویی صمیمی انجام داد و  از برنامه های فرهنگی کتابخانه و  بخش کودک آن بازدید کرد.

صالحی در حین بازدید از کتابخانه گفت: کتابخانه‌ها به عنوان مرکز فرهنگ تمدن ها از ارزش زیادی برخوردارند و  امیدواریم برنامه هایی مثل کتابخانه گردی و سایر برنامه ها و فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور مشوق کتابخوانی در جامعه باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان سرانه مطالعه در کشور گفت: در حال حاضر مصالعه در فضای مجازی هم مطالعه محسوب می شود. فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت و ما باید بتوانیم ما از این فضا اسفاده کنیم.

در کتابخانه ارغوان، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نیکنام حسینی پور، سرپرست خانه کتاب، و محمود آموزگار، رییس اتحادیه ناشرانحضور داشتند.

«طرح ملی کتابخانه‌گردی» همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های در سراسر کشور برگزار می شود و  روز 17 اسفند 1396 کتابخانه های عمومی آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان و مسئولان کشور هستند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: