کد خبر: 33659
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 09:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت بخشدار مرکزی ورزقان استان آذربایجان شرقی در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
صادق مکائیلی بخشدار مرکزی ورزقان با حضور در کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) در طرح ملی کتابخانه گردی شرکت کرده و این طرح را فرصت مناسبی برای معرفی کتابخانه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست.
شرکت بخشدار مرکزی ورزقان استان آذربایجان شرقی در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، بخشدار مرکزی ورزقان در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی شهر ورزقان به مناسبت طرح ملی کتاب‌گردی با یادآوری آثار سوء فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر سطح کتابخوانی و مطالعه مردم، گفت : طرح هایی چون کتابخانه گردی فرصت مناسبی برای معرفی خدمات کتابخانه است و طی این طرح امکان آن است که عموم مردم فارغ از کار و دغدغه های روزانه سری به کتابخانه زده و دوباره با کتاب و کتابخوانی انس بگیرند.

صادق میکائیلی افزود: کاهش سطح مطالعه یک معضل است و باید برای جذب مردم بخصوص جوانان به کتابخانه ها برنامه ریزی شود که لازمه ترویج فرهنگ مطالعه عزم عمومی است که در سایه آن کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

بخشدار مرکزی ورزقان تصریح کرد: افزایش آگاهی و نیز ارائه آموزش برای عموم جامعه وظیفه نهادها و سازمان ها است که در این امر کتابخانه های عمومی می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

وی در پایان تاکید کرد:  دهیاری ها و شوراهای اسلامی در روستاها به عنوان نمایندگان مردم و دولت در سطح روستاها آماده همکاری برای ترویج کتابخوانی و ارتقاء سطح فرهنگ کتابخوانی در میان مردم روستا بوده و در صورت ارائه برنامه از طرف متولیان امر آن را اجرا خواهند نمود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: