کد خبر: 33662
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 10:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت نماینده مردم قزوین در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای گفت: رشد و آگاهی نسل جوان و عامه مردم مرهون کتاب و کتابخوانی است و نسل امروزی در پرتو منافع عظیم مطالعه و کتابخوانی، می توانند منشاء خدمات بزرگی برای میهن اسلامی باشند.
شرکت نماینده مردم قزوین در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه عمومی استان قزوین، سیده حمیده زرآبادی اظهار داشت: هر ملتی که دانش بیشتری داشته باشد سعادت مندتر است.

وی با اشاره به آیات کلام‌الله مجید که خداوند هدف بعثت پیامبر اکرم (ص) را تعلیم کتاب و حکمت عنوان کرده‌اند، افزود: مسئله کتاب و حکمت تا بدان جا اهمیت دارد که یکی از ارکان اهداف بعثت پیامبر اکرم (ص) است و تاکید فراوانی هم بر روی کتاب است.

این مقام مسوول ضمن بازدید از کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) و بررسی خدمات و فعالیت ها و برنامه های انجام شده در این کتابخانه اظهار داشت: طرح کتابخانه گردی طرحی موفق و موثر است که می تواند موجب گسترش فرهنگ مطالعه شده و در راستای ارتقای فرهنگ عمومی مردم موثر باشد.

زرآبادی در پایان از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کرده و ضمن صحبت با مدیرکل و کتابداران و مسئول کتابخانه به عضویت افتخاری این کتابخانه درآمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: