کد خبر: 33663
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 10:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت نماینده مردم آبادان استان خوزستان در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
در روز کتابخانه گردی جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه عمومی حداد عادل آبادان بازدید و با بخش ها و کارکرده ها مختلف کتابخانه  آشنا شد.
شرکت نماینده مردم آبادان استان خوزستان در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ در روز کتابخانه گردی جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه عمومی حداد عادل آبادان بازدید و با بخش ها و کارکرده مختلف کتابخانه  آشنا شد.

در این دیدار مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشورعنوان داشت:  کتابخانه های عمومی گنجینه بزرگ فرهنگ مکتوب است و گسترش کتابخانه های عمومی باعث بالا بردن سطح دانایی می شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت حوزه کتابخانه های عمومی افزود: دانشگاه ها عمومی ملت ها کتابخانه های عمومی هستند و کتابداران اساتید این دانشگاه پر مخاطب هستند، کتابخانه گردی به عنوان یک نماد در طول سال می تواند زمینه حضور مسئولین با کارکردهای کتابخانه های را فراهم کند.

در ادامه گروه نمایش شاهنامه خوانی آبادان در حضور جلیل مختار، داستان رستم و سهراب را اجرا کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: