کد خبر: 33668
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 10:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی در همه مناطق شهری یزد احداث می‌شود

منبع : لیزنا
 شهردار یزد روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه در مراسم بازگشایی کتابخانه رئیس فرهمند یزد و در حاشیه طرح کتابخانه‌گردی گفت: در هر یک از مناطق شهری یزد یک ورزشگاه مدرن، یک کتابخانه و یک فرهنگسرا احداث خواهد شد.
کتابخانه عمومی در همه مناطق شهری یزد احداث می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، مهدی جمالی‌نژاد در این خصوص اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور، بسیار خاص است و خوشبختانه در استان یزد به ویژه شهر جهانی یزد، با همدلی و هم‌افزایی که در میان دستگاه‌های مختلف وجود دارد، دوران بسیار طلایی را تجربه می‌کنیم.

 وی ادامه داد: در حوزه شهری خوشبختانه پروژه‌های زیرساختی بسیار خوبی را آغاز کرده‌ایم که برخی از آنها با مشارکت بخش خصوصی و خیری صورت می‌گیرد.

 شهردار یزد بیان کرد: با توجه به بودجه خوبی که در شورای شهر یزد تصویب شده، تلاش می‌کنیم در هر منطقه یزد حداقل یک ورزشگاه مدرن، یک کتابخانه و یک فرهنگسرا ساخته شود.

 وی افزود: سال ۹۷ سالی طلایی در سایه همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف خواهد بود که امیدواریم این امر در حوزه شهری برای مردم ملموس باشد.

 گفتنی است، ۱۰ کتابخانه عمومی منتخب در سراسر استان یزد میزبان طرح «کتابخانه‌گردی» نهاد کتابخانه‌های عمومی بودند.

 در مراسم ویژه کتابخانه‌گردی شهرستان یزد که در کتابخانه رئیس فرهمند برگزار شد، جمع زیادی از مسئولان و اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر با حضور در این کتابخانه، با این طرح همراهی کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: