کد خبر: 33671
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 10:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت استاندار مازندران در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
 استاندار مازندران با مشارکت در طرح کتابخانه گردی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: ترویج این فرهنگ می تواند در فرصت آفرینی برای توسعه استان تاثیرگذار شده و مسیر توسعه را هموار کند.
شرکت استاندار مازندران در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، محمد اسلامی استاندار مازندران، همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با حضور در کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی در طرح کتابخانه گردی شرکت کرد و با بخش خای مختلف کتابخانه و خدمات متنوع کتابخانه ای آشنا شد.

وی با بیان اینکه توسعه هر جامعه ای از طرق و مسیرهای مختلف قابل انجام است که کتابخوانی از جمله این بسترهاست، اظهار داشت: تاسیس و تجهیز کتابخانه های عمومی و روزآمد داشتن منابع، از راه های تسریع شکوفایی علمی است.

استاندار مازندران با اشاره به فعالیت های موثر مجموعه های کتابخانه ها در استان، گفت: با تنوع بخشی فعالیت و کارکردهای این مجموعه ها، این بخش می تواند تاثیر خود را در زمینه توسعه استان بر جای بگذارد.

وی با تاکید بر ضرورت تشویق آحاد جامعه به کتاب و کتابخوانی، اضافه کرد: در انجام طرح ها می بایست روندی را پیاده کنیم تا مجریان با بهره گرفتن از فرصت های مطالعاتی و کتاب خواندن نسبت به تدوین طرح ها اقدام کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: