کد خبر: 33676
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 10:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
مدیر کل امور اجتماعی استانداری ضمن حضور در کتابخانه امیرکبیر و شرکت در طرح کتابخانه گردی گفت: با وجود فضای مجازی، رسانه های الکترونیکی، کتاب های صوتی و الکترونیکی باید این واقعیت را پذیرفت که هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.
شرکت مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، گودرزی مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه، همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با حضور در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه و خدمات متنوع این کتابخانه در طرح کتابخانه گردی شرکت کرد.

وی در این بازدید ضمن تبریک سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور خدمت همکاران کتابخانه های عمومی اظهار داشت: اتفاق خوبی که افتاد ایجاد نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود که بطور تخصصی به موضوع کتاب و کتابخوانی، توسعه و نشر کتابخوانی مد نظر قرار داده شد.

گودرزی در ادامه گفت: برای بهبود وضعیت کتاب و کتابخوانی در جامعه مسئولین فرهنگی خصوصا نهاد کتابخانه های عمومی کشور با نگاه جدید و خلاقیت هایی که در بحث کتاب و کتابخوانی وجود دارد بتوانند نسل جدید را با کتاب آشنا کنند، امروزه اکثر جامعه وقت زیادی را در فضای مجازی، رسانه های دیجیتال، کتاب های صوتی و الکترونیکی صرف خواهند کرد، اما این واقعیت را باید پذیرفت که هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه در پایان با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخانه های عمومی گفت: ما باید تمام تلاش خود را در جهت توسعه، نشر کتاب، کتابخوانی و کتابخانه های عمومی بکه در این زمینه نهاد کتابخانه های عمومی گام های موثر و خوبی برداشته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: