کد خبر: 33677
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 10:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با مشارکت در طرح کتابخانه گردی ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: توصیه می کنم مسئولین، اساتید دانشگاه و خیرین در این کار حسنه با کتابخانه های عمومی همکاری بیشتری داشته باشند.
شرکت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با حضور در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه در طرح کتابخانه گردی شرکت کرد و با بخش‌های مختلف کتابخانه و خدمات متنوع این کتابخانه آشنا شد.

ماموستا ملا محمد محمدی در این بازدید ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به تمامی کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: جوانان و اقشار مختلف جامعه می‌بایست با کتاب دوست و رفیق باشند، آنها می‌توانند با حضور در کتابخانه‌های عمومی هم از خدمات این کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند و هم کتاب مورد نیاز خود را به امانت ببرند.

وی در ادامه طرح کتابخانه گردی را بسیار مهم و مفید دانست و گفت: خوشبختانه در ایران اسلامی در تمامی شهرها و اکثر روستاها کتابخانه‌های عمومی در دسترس است، که این نشان از تلاش و عملکرد خوب این نهاد در امر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با تاکید گفت: توصیه می‌کنم  مسئولین، اساتید دانشگاه و خیرین در این کار حسنه با کتابخانه‌های عمومی همکاری بیشتری داشته باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از مدیرکل، کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان از اجرای این طرح ابراز خرسندی کرد و گفت: هدف از ارائه تمامی خدمات در کشور می‌بایست خدمت به مردم باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: