کمک ۶۰ میلیون ریالی خیر کتابخانه‌ساز نهاوندی به کتابخانه آیت الله نهاوندی در همدان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، میلاد امینیان؛ رئیس اداره‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند، اظهار کرد:‌ به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌ها، آذردخت نادعلی از خیرین نیک‌اندیش نهاوند با حضور در کتابخانه عمومی آیت الله نهاوندی ۶۰ میلیون ریال به این کتابخانه اهدا کرد.

 وی با اشاره به اینکه این خیر نیک‌اندیش پس از بازدید از مجموعه کتابخانه عمومی نهاوند از اقدامات مسوولان در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه قدردانی کرد، گفت: طرح کتابخانه‌گردی با استقبال پرشور مردم نهاوند برگزار شد که می‌توان چنین برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داد.

 رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند با بیان اینکه «مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان همدان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه گام‌های بزرگی برداشته است»، افزود:‌ امیدوارم بتوانیم از ظرفیت خیرین در این راستا بیشتر استفاده کرده و به اهداف مورد نظر دست یابیم.

 وی با تاکید به استفاده بیش از پیش از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان نهاوند به ویژه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز طی سال‌های آتی، خاطرنشان کرد: امیدوارم در برنامه‌های آتی سازمان‌های مردم‌نهاد، موضوع کتابخانه‌ها ویژه‌تر دیده شود.

 امینیان با اشاره به اینکه «این خیر در کنار بازدید از کتابخانه‌ عمومی در کار نیک و فرهنگی سهیم شد»، گفت: با چنین اقداماتی می‌توان دانایی را به مردم هدیه داد  که بسیار ارزشمند است و قطعاً خداوند چنین فردی را از اجر و مزد بی نصیب نخواهد کرد.