با حضور دبیرکل نهاد صورت گرفت
قدردانی از تلاش‌عضو سابق هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراسم تکریم از خدمات دکتر مهردخت وزیرپور کشمیری عضو سابق هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور صبح امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند، با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل، محمد اله‌یاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی، اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی، امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی،پژوهش و فناوری اطلاعات، علی متقی و علی قاضیان مشاوران دبیرکل و مرتضی محمدزاده، مدیرکل امور مجلس واستان‌ها برگزار شد.

در این مراسم علیرضا مختارپور، حضور دو تن از بانوان صاحب‌نظر رشته کتابداری در ترکیب هیات امنا طی دو دوره اخیر را موجب امیدواری کتابداران و ارتباط مؤثر ‌آنان با سایر اعضاء هیات امنا و مجموعه مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دانست.

وی با اشاره به برخی از خدمات دکتر وزیرپور به‌عنوان مشاور دبیرکل اظهار داشت: از حضور مؤثر ایشان در جلسات مختلف، سفر به استان‌ها و بازدید از کتابخانه‌های عمومی و تلاش‌هایشان برای رفع مشکلات کتابخانه‌ها و کتابداران سپاسگزاری می‌کنم.

مختارپور همچنین به نقش برجسته دکتر فریده عصاره اشاره کرد و افزود: ایشان به‌عنوان دیگر عضو هیات امنا اگرچه ساکن استان خوزستان هستند، ولی همراهی خوبی با نهاد داشتند و در جلسات هیات امنا و جلسات کارشناسی مشورت‌های راه‌گشایی ارائه کردند.

وزیرپور در این جلسه اظهار داشت: ارتقای کمی و کیفی کتابخانه‌­ها جز با همیاری و همدلی دبیرکل، معاونان، کتابداران پرتلاش، مشاوران، صاحبنظران، مدیران و کارکنان نهاد کتابخانه‌­های عمومی کشور، میسر نمی‌شد. تجربه چهار ساله حضورم در نهاد به‌عنوان عضو هیات امنا و مشاور تجربه ارزشمندی بود و خدمات نهاد در این دوره مدیریتی در همه زمینه‌ها فراوان، گسترده و چشمگیر است.

وی افزود: همگام با فعالیت‌ها و خواسته­‌های بحق و قانونی نهاد تلاش شد بتوانیم حرکتی پرشتاب و دقیق برای داشتن کتابخانه‌هایی مناسب، کارآمد و مفید برای اعضاء و جامعه­ کتابخوان کتابخانه­‌های عمومی کشور داشته باشیم. همیشه دلم برای رشته کتابداری می‌تپد و همچون گذشته در خدمت جامعه کتابدار خواهم بود.

در ادامه حاضران نیز از زحمات ایشان قدردانی کردند.