کد خبر: 33769
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 24 اسفند 1396 - 13:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از ۷۸ فرد تأثیر گذار در ترویج فرهنگ مطالعه در خوزستان

منبع : لیزنا
در سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اولین دوره تقدیر و تکریم از خادمان فرهنگ مکتوب منطقه آزاد اروند با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان در شهرستان خرمشهر برگزار شد.
تقدیر از ۷۸ فرد تأثیر گذار در ترویج فرهنگ مطالعه در خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (سلام ا... علیها) اولین دوره تقدیر و تکریم از خادمان فرهنگ مکتوب منطقه آزاد اروند با حضور منصور کوهی رستمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مسئولان، کتابداران و کتابخوانان شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم که با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان های آبادان و خرمشهر و با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شده بود، سید مرتضی نعمت زاده معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان در خصوص عملکرد ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت:  نقش و جایگاه کتابداران در ایجاد عطش خواندن در نسل حاضر را بسیار  پر اهمیت و مهم است و جایگاه کتاب و خواندن در تبدیل دوران جاهلی و شکل گیری تمدن بزرگ بشری، یکی از مهمترین  و ایجاد عطش خواندن در کودکان را زمینه ساز شکل گیری جامعه ای کتابخوان و فرهنگی دانست و دوران کودکی را یکی از مهم ترین دوران در کاشتن بذر کتابخوان در جامعه به ویژه نسل حاضر دانست.

در ادامه این نشست نیز از دو جلد کتاب فاطمه پوراکرمی نویسنده و مروج کتابخوانی منطقه رونمایی شد و در پایان  این آیین از ۷۸ تن از مسئولین حامی و تأثیرگذار در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتابداران و کتابخوانان شهرستان های آبادان و خرمشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: