کد خبر: 33793
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 اسفند 1396 - 12:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی از کتابخانه‌های عمومی تبریز

منبع : لیزنا
شهرام خدایی با همراهی جمعی از مسئولان و کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی از ۳ کتابخانه عمومی شهرستان تبریز بازدید کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی از کتابخانه‌های عمومی تبریز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، شهرام خدایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه بیست و یکم اسفندماه  با همراهی جمعی از مسئولان و کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی از کتابخانه‌های عمومی رشدیه، علامه طباطبایی و علامه امینی تبریز بازدید کرد.

خدایی در این دیدارها  ضمن بازدید از بخش‌های مختلفِ این کتابخانه‌ها، از نزدیک در جریان پیشرفت روند بازسازی و نوسازی آغاز شده در آنها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدیدها بیان کرد: بازسازی و مرمت کتابخانه‌های موجود به ویژه کتابخانه‌های استاندارد و کتابخانه‌هایی که طول عمر ساختمان آنها زیاد است، از اولویت‌های اصلی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی هستند.

خدایی یکی از مهمترین ارکان رضایت استفاده‌کنندگان از خدمات کتابخانه را مسائل عمرانی مربوط به ساختمان کتابخانه‌ها عنوان کرد و افزود: برای رغبت شهروندان به کتابخانه‌ها و استفاده از منابع کتابخانه‌ای درصدد تجهیز، نوسازی، توسعه و مناسب‌سازی فضای فیزیکی کتابخانه‌ها هستیم.

گفتنی است مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی در این بازدید به طور جداگانه با کتابداران این کتابخانه‌ها نیز به گفتگو کرد و در جریان مسائل، مشکلات و پیشنهادات آنان قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 لینک کوتاه  

http://iranpl.ir/news/9742/

کد خبر9742

 امام و رهبری

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: