کد خبر: 33795
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 اسفند 1396 - 12:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تجهیز کتابخانه های عمومی منطقه اورامانات کرمانشاه به کتاب های ویژه اهل سنت

منبع : لیزنا
کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه منطقه اورامانات در سال ۹۶ به کتاب‌های ویژه اهل سنت برای تجهیز شد.
تجهیز کتابخانه های عمومی منطقه اورامانات کرمانشاه به کتاب های ویژه اهل سنت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از خرید منابع ویژه اهل سنت برای کتابخانه های عمومی منطقه اورامانات در سال ۹۶ خبر داد.

معصومه حسنی خونسار ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر مسئولین، اعضاء و کتابداران کتابخانه های عمومی منطقه اورامانات، با عنایت ویژه دبیرکل محترم نهاد کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های عمومی این منطقه به منابع اهل سنت تجهیز شده تا مردم این مناطق بهره لازم و کافی  از این منابع را ببرند.

وی در ادامه گفت: این کتاب ها در زمینه ها و موضوعات دینی و تاریخی تهیه شده که به تدریج از اواسط امسال به کتابخانه های عمومی منطقه اورامانات ارسال و تجهیز شد و تحولی اساسی در این راستا ایجاد شد.

خونسار در پایان جذب مخاطب را از اولویت‌های کاری کتابخانه‌های عمومی دانست و عنوان کرد: با همین هدف نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن تجهیز کتابخانه های عمومی به منابع جدید، بروز و مناسب مخاطبین در هر استان، برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل نشست های کتاب خوان، جشنواره کتابخوانی رضوی، طرح کتابخانه گردی، جلسات قصه گویی و... و. را در کتابخانه برگزار می کند.

گفتنی است این منابع در ۱۳ کتابخانه عمومی شهرستان های اورامانات (پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر) قابل بهره برداری و استفاده اعضا است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: