کد خبر: 33796
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 اسفند 1396 - 12:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

عضویت مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان در شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان جهت همکاری برای انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی به‌عنوان عضو شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان منصوب شد.
عضویت مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان در شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری
به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان،نورعلی غلامحسین نیا سماکوش به‌منظور همکاری برای انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی به‌عنوان عضو شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان منصوب شد.
 
سماکوش در جلسه شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اظهار داشت: شهرداری‌ها با پرداخت نیم درصد به انجمن کتابخانه‌های عمومی  هر شهرستان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه ایفا می‌کنند. پرداختی هر شهرداری برای هزینه‌های  جاری و برگزاری برنامه‌های فرهنگی  کتابخانه‌های  عمومی همان شهر هزینه می‌شود.
 
سماکوش با اشاره به اجرای برنامه‌های خلاقانه برای ارتقای سرانه مطالعه در استان سمنان، بازدید همکاران کتابخانه از مدارس و مهدهای کودک و اجرای برنامه‌های متنوع در این مراکز را ازجمله برنامه‌های مهم برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال آینده، بیان کرد: برگزاری بیش از ۶۰۰ نشست کتاب‌خوان، ۴۶۷ مسابقه فرهنگی،۲۹۰ جلسه مطالعاتی و ۷۸۲ برنامه ترویجی ازجمله اقدامات این اداره کل در سال آتی است.
 
در ادامه سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان با تأکید بر اهمیت  توسعه کتاب و کتابخوانی گفت: شهرداری سمنان ازنظر مادی و معنوی، کتابخانه‌های عمومی این شهر را حمایت خواهد کرد.
 
عباس بابایی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان نیز بیان کرد: برای توسعه و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی باید تلاش شود. این سازمان آمادگی لازم برای برگزاری برنامه‌های مشترک با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان را دارد.
 
 
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: