کد خبر: 33885
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 فروردين 1397 - 12:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای بیش از  112 هزار کتاب چاپی به کتابخانه‌ آستان‌قدس رضوی

منبع : لیزنا
بیش از 112 هزار و 600 نسخه کتاب چاپی در موضوعات گوناگون از سوی افراد و سازمان‌های فرهنگی در طول سالی که گذشت، به کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس‌رضوی اهدا شد.
اهدای بیش از  112 هزار کتاب چاپی به  کتابخانه‌ آستان‌قدس رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی وامور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس ‌رضوی، رئیس ادارۀ خدمات کتابداری این سازمان، از اهدای 112 هزار و 600 نسخه کتاب چاپی به این سازمان در طول سال 96 خبر داد. عیسی اختری طوسی با بیان اینکه این کتب از سوی افراد حقیقی و همچنین سازمان‌های فرهنگی به این مرکز اهدا شده، مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، مؤسسه قرآنی و فرهنگی تمدن کرمان و انتشارات بوی شهر بهشت را به ترتیب با 5275، 4395 و 3006 نسخه در صدر اهداکنندگان کتاب اعلام کرد.

اختری طوسی در خصوص منابع اهدایی تشریح کرد: کتب اهدایی در موضوعات مختلف طبقه‌بندی شده که موضوعات تاریخی، علوم انسانی و اسلامی بیشترین حجم آن را به خود اختصاص داده است. وی افزود: پس از بررسی در کمیتۀ انتخاب کتاب‌های اهدایی و بر اساس جدول زمان‌بندی، کتاب‌ها به ترتیب برای مخزن، کتابخانه‌های تخصصی، تالارهای کتابخانۀ مرکزی و کتابخانه‌های وابسته ثبت و تحویل داده شده است.

اختری‌طوسی همچنین از ارسال بیش از 40هزار نسخه از کتاب‌های اهدایی به کتابخانه سیار خبر داد و گفت: این کتاب‌ها به کتابخانۀ سیار ارسال شد تا این کتابخانه، آنها را به مراکز فرهنگی اهدا کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: