کد خبر: 33904
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 فروردين 1397 - 11:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه برنامه قصه خوانی در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت استان گیلان

منبع : لیزنا
 در نخستین برنامه فرهنگی سال ۹۷، و به کوشش کتابداران کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت جمع کثیری از کودکان و نوجوانان در ویژه برنامه قصه خوانی این کتابخانه شرکت کردند.
ویژه برنامه قصه خوانی در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت استان گیلان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، حمیرا یعقوبی؛ مسئول کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت با اشاره به برگزاری ویژه برنامه قصه خوانی کودکان و نوجوانان گفت: در این برنامه فرهنگی که با هدف نهادینه کردن خواندن کتاب در بین این قشر و در بخش کودک کتابخانه برگزار شد، کیمیا اکبرزاده کتابدار خلاق این کتابخانه کتاب (عشق مثل یک درخت است) ترجمه آزاد افسانه شعبان نژاد با موضوع روز طبیعت را با اجرای شادی برای کودکان خواند. در این برنامه کودکان نیز با خوانش اشعاری با موضوع طبیعت دانسته های خود را در این زمینه باهم به اشتراک گذاشتند.

یعقوبی اضافه کرد: همچنین کودکان عضو این کتابخانه با کشیدن نقاشی هایی با موضوع طبیعت خوانده های خود را به تصویر کشیدند و این آثار برگزیده برای تشویق و ترغیب دیگر کودکان در نمایشگاهی دائمی در بخش کودک کتابخانه خاتم الانبیاء در معرض دید عموم قرار گرفت.

مسئول کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت با اشاره به برگزاری برنامه قصه خوانی برای کودکان در روزهای سه شنبه هر هفته توسط کتابداران این کتابخانه از  استقبال کودکان از ویژه برنامه های ویژه این قشر خبر داد و گفت: آشنا کردن کودکان با فرهنگ کتاب خوانی و آموزش برخی از هنجارهای درست اجتماعی از قبیل برخورد با طبیعت و حفظ و نگهداری آن یکی از اهداف ما در این کتابخانه است به همین خاطر ما سعی داریم در مناسبت های مختلف برنامه هایی از قبیل خواندن کتاب مرتبط با موضوع و نقاشی در مورد آن، کودکان را بیشتر با فرهنگ غنی خود آشنا کنیم.

کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت از کتابخانه های فعال استان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی ویژه اقشار مختلف مردم بوده و در سال گذشته برنامه های متنوعی چون رونمای از آثار مختلف نویسندگان استانی و ملی، کارگاه های شعر، نشست های کتاب خوان، کانون های ادبی و محافل نقد و بررسی کتاب به اجرا گذاشته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: