جمع خوانی کتاب «شما که غریبه نیستید» در اسلامشهر استان تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر؛ به همت علی عاشوری مسئول کتابخانه امیرالمومنین علی (ع)، با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کتاب «شما که غریبه نیستید» نوشته: هوشنگ مرادی کرمانی  از سری کتاب های طرح کتاب خوان ماه فروردین معرفی و توسط اعضای کتابخانه جمع خوانی شد.

عاشوری در معرفی کتاب گفت: این کتاب در قالب خاطراتِ واقعی و با رعایت ترتیب زمان وقوعِ هر ماجرا به رشتة تحریر در آمده است و رویدادهای تأثربرانگیز بسیاری را از زندگی این نویسنده نام‌آشنا روایت می‌کند.

آشنایی با زندگی سخت و مقاومت عجیب‌ و دور از انتظار شخصیت هوشنگ در شما که غریبه نیستید؛ هوشنگ سال‌های کودکی را به‌عنوان انسانی بزرگوار و ارزشمند در چشم مخاطب تصویر می‌کند؛ شخصیتی که وقتی امروز به چهره آرام و مهربان آن می‌نگریم، نشانه‌های صبوری و استقامت او را در نگاه و لبخندش می‌یابیم و به این می‌اندیشیم که شاید ریشه دواندن در آن روزهای سخت است که به ساخته شدن این انسان موفق و تأثیرگذار انجامیده است. بی‌شک علاقه‌مندی بی‌حدوحصر هوشنگِ آن سال‌ها به کتاب و کتابخوانی در توفیق امروز او مؤثر بوده است.