شارکت کتابداران در تولید برنامه های کتابی در صدا و سیمای اردبیل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل؛ در نشست مشترک مدیر کل و جمعی از کتابداران با معاونت صدا و تهیه کنندگان صدا و سیمای مرکز اردبیل راه کار های حضور کتابدارن در برنامه های رادیوئی به منظور معرفی کتاب و همچنین مشارکت در تولید برنامه هایی با محوریت کتاب و کتاب خوانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این نشست ضمن تجلیل از کتابدارانی که در برنامه رادیوئی خانواده نسبت به معرفی کتاب پرداختند اظهار داشت: کارشناسان این نهاد فرهنگی آمادگی لازم را جهت مشارکت در برنامه های رادیوئی و تلویزیونی دارند.

رباب عزیزخانی با اشاره به نقش فراگیر صدا و سیمای مرکز اردبیل در بین اقشار مختلف جامعه ابراز امیدواری کرد با استفاده از این ظرفیت گسترده و با معرفی کتاب در برنامه های مختلف رادیوئی و تلویزیونی نقش مهمی را در راستای مطالعه و کتاب و کتاب خوانی داشته باشیم.

امین رسولی معاون صدای مرکز اردبیل نیز با اشاره به تولید برنامه های متنوع در صدای مرکز اردبیل خاطر نشان کرد؛ کارشناسان و کتابداران کتابخانه های عمومی استان در سال ۹۶ نقش فعالی را با معرفی کتاب در برنامه خانواده برعهده داشتند.

معاون مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل خاطر نشان کرد؛ در سال ۹۷ تلاش خواهیم کرد از ظرفیت کتابخانه های عمومی استان در اکثر برنامه های رادیوئی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه استفاده نمائیم.

گفتنی است در پایان این نشست از کتابدارن فعال در زمینه معرفی کتاب در برنامه های رادیویی سال ۱۳۹۶ با هدای لوح سپاس تجلیل شد.