کد خبر: 34053
تاریخ انتشار: شنبه, 01 ارديبهشت 1397 - 10:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 اولین نشست  کتاب خوان شهرستان بشرویه در سال 97

منبع : لیزنا
در راستای ترویج برنامه های خواندن، اولین نشست کتاب خوان مدرسه ای شهرستان بشرویه به همت کتابخانه ملاعبدالله بشروی در دبیرستان دخترانه کیانی زاده برگزار شد.
 اولین نشست  کتاب خوان شهرستان بشرویه در سال 97

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی تهران، در این نشست، پنج کتاب از سری کتاب های کتابخوان ماه به مخاطبان معرفی شد: کتاب «برج قحطی» نوشته هادی حکیمیان، نشر مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب/ ارائه توسط: مهدیه سلمانی صفا پیشه (عضو کتابخانه)، «اشکانه» نوشته ابراهیم حسن بیگی، انتشارات قدیانی/ ارائه توسط: مریم عبدی (عضو کتابخانه) «یادگاران کتاب خرازی» نوشته فاطمه غفاری، انتشارات روایت فتح/ ارائه توسط: فاطمه عابدی (عضو کتابخانه)، «لالایی برای دختر مرده» نوشته محمدرضا شاه آبادی، نشر افق/ ارائه توسط: مهناز تازه بهار (عضو کتابخانه) و «زایو» نوشته مصطفی رضایی، نشر کتابستان معرفت/ ارائه توسط: مریم کیانی (رئیس ادراه کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه).

اجرای برنامه جمع خوانی کتاب «یادگاران: شهید خرازی» و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب «پیامبر رحمت(ص)» به مناسبت عید مبعث از برنامه های اجرا شده در کتابخانه ملاعبدالله بشروی است.

«یادگاران» عنوان کتاب هایی است که بنا دارد تصویرهایی از سال های جنگ را در قالب خاطره های بازنویسی شده، برای آن ها که آن سال ها را ندیده اند، نشان بدهد. این مجموعه راهی است به سرزمینی نسبتاً بکر، میان تاریخ و ادبیات، میان واقعه ها و بازگفته ها. خواندنشان تنها یادآوری است. یادآوری این نکته که آن مردها بوده اند و آن واقعه ها رخ داده اند؛ نه در سال ها و جاهای دور، در همین نزدیکی.

کتاب جلد هفتم از مجموعه «یادگاران»، مشتمل بر خاطراتی از شهید حسین خرازی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: