کد خبر: 34056
تاریخ انتشار: شنبه, 01 ارديبهشت 1397 - 10:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 بازدید  فرماندار مهریز استان یزد از کتابخانه‌های شهرستان

منبع : لیزنا
 فرماندار مهریز در روزهای آغازین سال جدید با حضور در چند باب کتابخانه شهرستان، از وضعیت کتابخانه‌های مهریز آگاهی یافت.
 بازدید  فرماندار مهریز استان یزد از کتابخانه‌های شهرستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، سید محمد رستگاری، در این بازدیدها ضمن تبریک سال جدید به کتابداران مهریزی، از بخش‌های مختلف کتابخانه‌ها، امکانات و منابع موجود دیدن کرد و با کتابداران در خصوص مسائل و مشکلات کتابخانه‌ها گفتگو کرد.

فرماندار مهریز، در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های مجتمع فرهنگی هنری، شهید مطهری، بقیه‌الله(عج) و سمسار یزدی، کتاب‌خوانی را از مهم‌ترین دغدغه مسئولان فرهنگی و به خصوص رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: در راستای افزایش مراجعان به کتابخانه، باید توجه ویژه‌ای به فضای کتابخانه‌ها، شاداب‌سازی محیط، غنی‌سازی و به روز رسانی منابع کتابخانه‌ها بشود.

سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز نیز با بیان اینکه تلاش کتابداران مهریزی باعث رشد و شکوفایی کتابخانه‌ها در این شهرستان شده است، بیان داشت: خوشبختانه در سال ۹۶ با مساعدت  نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حمایت‌های خیری و جذب سهم نیم درصد درآمد شهرداری، فعالیت‌های عمرانی و تجهیزاتی خوبی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان انجام شد که مهم‌ترین اتفاق در این حوزه، افتتاح کتابخانه خیرساز «حاج علی اکبر محبوبی» در روستای گردکوه بود.

گفتنی است، شهرستان مهریز هم‌اکنون دارای ۱۱ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی، پنج هزار و ۸۴۲ عضو فعال و یکصد و ۲۸ هزار و ۲۴۴ نسخه کتاب است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: