کد خبر: 34085
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 - 10:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برپاییِ ۶۷۷ نشست کتاب‌خوان در آذربایجان غربی در سال ۹۶

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی از برپایی ۶۷۷ نشست کتاب‌خوان در سال ۹۶ در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.
برپاییِ ۶۷۷ نشست کتاب‌خوان در آذربایجان غربی در سال ۹۶

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، علی فیروز، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، با اعلام این خبر گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، در سال ۱۳۹۶، ۶۷۷ نشست کتاب‌خوان با حضور ۴۵۰۳ شرکت‌کننده در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد که از این تعداد ۳۸۹ نشست در قالب کتابخانه‌ای، ۲۳۳ نشست در قالب مدرسه‌ای، ۳۱ نشست تخصصی و ۲۸ نشست به‌صورت ویژه برگزار شد.

فیروز افزود: برگزاری ۲۸ جلسه نقد و رونمایی از منابع موجود در کتابخانه‌ها و آثار تازه منتشرشده استان ازجمله برنامه‌هایی است که با حضور نویسندگان، اصحاب قلم، علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و اعضای کتابخانه‌ها به‌صورت مستمر در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

فیروز گفت: ۱۰۸ برنامه آموزشی؛ ۵۳۳ کارگاه قصه‌گویی؛ ۱۵۹۹ نمایشگاه کتاب و نقاشی و عکس، حلقه‌های کندوکاو، نشست‌های ادبی و... از دیگر برنامه‌های ترویجی است که سال گذشته در کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی، گامی مؤثر در راستای ترویج کتاب‌خوانی در جامعه است که با استقبال مراجعین به کتابخانه‌ها و اهالی فرهنگ و ادب، مواجه شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: