کد خبر: 34087
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 - 10:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل منابع نهاد از کتابخانه های شهرستان پردیس تهرن

منبع : لیزنا
 سید باقر میرعبداللهی مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف بررسی منابع کتابخانه‌ای از کتابخانه های عمومی شهرستان پردیس بازدید کرد.
بازدید مدیرکل منابع نهاد از کتابخانه های شهرستان پردیس تهرن

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، سید باقر میرعبداللهی مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همراه حشمت الله فرامرزی، معاون مدیر کل منابع و مجید خدابخش کارشناس منابع استان تهران با هدف بررسی منابع کتابخانه‌ای از کتابخانه های عمومی امامت شهدای گمنام، شیخ بهائی، مولانا و کتابخانه های روستائی جاجرود و کرشت بازدید بعمل آوردند.

 در این بازدید، میرعبداللهی ضمن گفتگوی صمیمی با کتابداران از بخش های مختلف کتابخانه شامل مخزن، سالن مطالعه برادران و خواهران، بخش کودک، نشریات و مرجع بازدید کرد و از نزدیک در جریان ارائه خدمات و فعالیتهای این بخش ها قرار گرفت.

 مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه عمومی شهدای گمنام نشست صمیمی با کارکنان و اعضاء کتابخانه داشت و با صبر و حوصله به خواسته ها و کمبودهای عنوان شده پاسخ داد.

 وی در پایان این نشست در خصوص تزریق و تقویت منابع مطالعاتی در کوتاهترین زمان و رفع مشکلات مطالعاتی اعضا قول مساعد داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: