کد خبر: 34091
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 ارديبهشت 1397 - 10:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «سیر تحول معرق در ایران» در اردبیل رونمایی شد

منبع : لیزنا
 کتاب «سیر تحول معرق در ایران» نوشته رضا یوسف خانی با حضور نویسنده اثر در کتابخانه مرکزی اردبیل رونمایی شد.
کتاب «سیر تحول معرق در ایران» در اردبیل رونمایی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، نشست رونمایی و نقد کتاب «سیر تحول معرق در ایران» اثر رضا یوسف خانی با حضور نویسنده اثر، معاون میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان،‌ مسئولین استانی و جمعی از علاقه‌مندان رشته میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های نوین و خلاقانه در کتابخانه‌های عمومی به‌منظور ایجاد انگیزه و رغبت برای مطالعه در بین اقشار مختلف، بیان کرد: رونمایی کتاب یکی از راهکارهای معرفی کتاب است؛ به رونمایی و معرفی آثار فاخر و تأثیرگذار نویسندگان بومی استان اهتمام داریم و برنامه‌ریزی لازم به‌منظور شناساندن و معرفی این آثار در دستور کار کتابخانه‌های عمومی استان قرارگرفته است.

وی همچنین کتاب «سیر تحول معرق در ایران» را از آثاری دانست که می‌تواند نقش مهمی در اشتغال جوانان به‌ویژه زنان خانه‌دار داشته باشد و خلاقیت‌ها و هنرهای بومی و محلی مردم استان را تجلی دهد.

در ادامه این مراسم رضا یوسف خانی، نویسنده کتاب، هوشنگ زمانیان و علیرضا دباغ عبداللهی، معاون میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان به معرفی و بررسی این کتاب پرداختند.

گفتنی است، در پایان این نشست ضمن رونمایی کتاب از نویسنده این اثر هنری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: