کد خبر: 34130
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 ارديبهشت 1397 - 15:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست «کتاب‌خوان» ویژه مشاغل در عجبشیراستان آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی شهید رجایی عجبشیر با برگزاری نشست کتاب‌خوان، با محوریت مشاغل، پذیرای جمعی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی شد.
نشست «کتاب‌خوان» ویژه مشاغل در عجبشیراستان آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی، نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی شهید رجایی عجبشیر اول اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با شروع هفته مشاغل، با حضور جمعی از اعضای فعال این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «شغل آینده من» نوشته راس مندی، توسط سجاد سعیدیان؛ «۱۰۱ پرسش و پاسخ درباره پزشکان و داروسازان» تألیف حسن سالاری، توسط امین طوفانی؛ «دائره‌المعارف اختراعات» نوشته امیلی بومون، توسط محمد بهمنی؛ «پسر میلیاردر» نوشته دیوید ویلیامز، توسط علی عباسی نوید؛ «کاوش در فضا» تألیف کرک وود، توسط محمدامین اشرفیان و «فرهنگنامه مشاغل» نوشته محمدرضا حشمتی و جمعی از نویسندگان، توسط خدیجه غلامی (کتابدار کتابخانه) معرفی و تجربه خواندن آن‌ها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است، هم‌زمان با اول اردیبهشت‌ماه و آغاز هفته مشاغل، هرساله نشستی با محوریت معرفی مشاغل در مدارس برگزار می‌شود و فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی با مشاغل گوناگون آشنا شوند؛ آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد تا متناسب با استعداد، توانایی، رغبت، هوش و علایق خود نسبت به انتخاب رشته تحصیلی و شغل مناسب اقدام کنند.

در پایان این نشست اعضا با شغل کتابداری، وظایف، مهارت‌ها و کارکردهای این شغل بیشتر آشنا شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: