کد خبر: 34135
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 ارديبهشت 1397 - 15:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با کتابداران قوچان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در دیدار با کتابداران شهرستان قوچان سه عامل اخلاق‌مداری، همدلی و نقدپذیری را ضامن آرامش و اعتلای محیط کار دانست.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با کتابداران قوچان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در دیدار با کتابداران شهرستان قوچان سه عامل اخلاق‌مداری، همدلی و نقدپذیری را  ضامن آرامش و اعتلای محیط کار دانست.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان در این دیدار با اشاره به تقدس کار کتابداری گفت: کار کتابداری، تلاش در حوزه فرهنگی و ارتقاء میزان مطالعه و کتابخوانی در اجتماع کاری پسندیده و زیباست و بر ماست که قدردان زحمات کتابداران شاغل در کتابخانه‌های عمومی باشیم.

وی ادامه داد: در این مجموعه کاری اخلاق مدارترین‌ها، بافضیلت ترین ها هستند و در سایه این رفتار و اخلاق مشکلات نیز به‌راحتی قابل‌حل است.

وی از تدبیر و توسعه، تکریم همکاران و ترویج فرهنگ مطالعه به‌عنوان سه مبنای کاری در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی یادکرد و ادامه داد: بر اساس رایزنی‌های انجام‌شده، مسئولان استان قول‌های مساعدی برای همراهی و همکاری در جهت ترویج فرهنگ مطالعه داده‌اند که برگزاری نشست کتاب‌خوان مسئولان، نشست کتاب‌خوان در نماز جمعه و آموزش‌وپرورش و حضور فرماندار و مسئولان در کتابخانه ازجمله این برنامه‌ها بوده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: