کد خبر: 34142
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 ارديبهشت 1397 - 15:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راهکارهای همکاری بسیج سرخس استان خراسان رضوی دربرگزاری نشست کتاب خوان

منبع : لیزنا
در جلسه مشترک اداره کتابخانه های عمومی سرخس با مسئولین پایگاه بسیج خواهران، راهکارهای همکاری بیشتر بررسی و نشست کتاب خوان در محل پایگاه بسیج برگزار شد.
راهکارهای همکاری بسیج سرخس استان خراسان رضوی دربرگزاری نشست کتاب خوان

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در جلسه مشترک اداره کتابخانه های عمومی سرخس با مسئولین پایگاه بسیج خواهران، راهکارهای همکاری بیشتر بررسی و نشست کتاب خوان در محل پایگاه بسیج برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سرخس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و مناسبت های مقارن آن گفت: از عمده برنامه های کتابخانه های عمومی معرفی کتاب طی برگزاری نشست های کتاب خوان است و  مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و دیدارهایی که به همین مناسبت ها صورت می گیرد از مواردی است که زمینه ساز آشنایی هر چه بیشتر با منابع موجود در کتابخانه ها می شود و  بالطبع این قبیل نشست ها رشد سرانه مطالعه و آگاهی فرهنگی و اجتماعی را در پی خواهد داشت.

عرب قدیمی ادامه داد: پایگاه های مقاومت بسیج نیز با توجه به اینکه با طیف وسیعی از افراد جامعه سر و کار داشته و دارد می تواند در کنار کتابخانه ها در جلسات متنوع، با معرفی کتاب، کمک شایانی در بهبود وضعیت سرانه مطالعه داشته باشد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با همکاری و استفاده از توان فوق العاده پایگاههای بسیج در سطح شهرستان بیش از پیش این دو نهاد، شاهد تحول چشمگیر در حوزه مطالعه و کتابخوانی باشیم.

کتابهای معرفی شده در این نشست عبارتند از: "انسان شناسی قرآن" نوشته مرتضی مطهری/ ارائه توسط راحله عرب قدیمی (رئیس اداره کتابخانه های شهرستان)، "فرنگیس (خاطرات فرنگیس حیدرپور)"نوشته مهناز فتاحی/ ارائه توسط مریم شایسته پور(مسئول کتابخانه دکتر شریعتی)، "زایو"نوشته مصطفی رضایی / ارائه توسط زهرا بیژنی(مسئول بسیج و عضو کتابخانه) و " تجمل و اسراف" نوشته: محمد علی شاه آبادی/ ارائه توسط  زهرا سندگل(بسیجی و عضو کتابخانه)

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: