کد خبر: 34386
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1397 - 15:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

امیر جهانگیری مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد شد

منبع : لیزنا
امیر جهانگیری با حکمی ازسوی علیرضا مختارپور، به‌عنوان مدیر کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شد.
امیر جهانگیری  مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد  شد

 

به گزارش لیزنا، مراسم معارفه مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت، با حضور جمعی از معاونان، مدیران‌کل و کارکنان منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد، برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل شفاعی، معاون مالی و اداری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طی سخنانی درباره این انتصاب گفت: پس از پایان ماموریت سرکار خانم ترکی، مدیرکل سابق منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد و ضمن تشکر از زحمات ایشان و همچنین دوره سرپرستی کوتاه جناب آقای جوادیان امروز معارفه مدیرکل جدید منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد انجام می شود.

 وی افزود: با توجه به اینکه اولویت ما در انتصاب‌ها، استفاده از افراد مجرب از داخل نهاد بوده است، از جناب آقای امیر جهانگیری که در عین جوانی تجربه گرانسنگی در حوزه منابع انسانی دارند، برای حضور در اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد دعوت شد. ایشان در مناطق مختلف شهرداری به عنوان مدیر منابع انسانی و دیگر بخش‌های اداری دارای مسئولیت بودند که ان‌شالله از امروز، از خدمات ایشان در اداره‌کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد بهره‌مند خواهیم بود.

اسماعیل شفاعی یکی از وظایف مدیرکل منابع انسانی را کشف سرمایه‌های انسانی سازمان عنوان کرد و گفت: طبیعتا در یک سازمان افراد در سطوح مختلف مشغول فعالیت هستند که باید بتوانیم استعدادهای موجود را کشف و در جهت رسیدن به اهداف سازمان، از آنها استفاده کنیم. البته ارتباط با سرمایه‌های انسانی در یک سازمان، مباحث پیچیده خود را دارد و توفیق در این حوزه، جز با هم‌افزایی، همکاری و همفکری با سایر بخش‌ها، محقق نخواهد شد.

در ادامه این مراسم امیر جهانگیری، مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد، طی سخنانی گفت: در دوره‌ای جدید از فعالیت حرفه‌ای، توفیق خدمت در اداره‌کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به بنده دست داد و امیدوارم فعالیت‌ها در این حوزه به گونه‌ای باشد روز پایان این خدمت با رضایت و دعای خیر همکاران همراه باشد. ان‌شاالله تلاش دارم با رعایت انصاف و عدالت، توجه معیشت پرسنل نهاد، همچنین توجه به ارتقاء پست‌های سازمانی، رعایت عدالت  و انصاف در ساختار سازمانی و همچنین توجه به درون سازمان به لحاظ جانشین پروری و استفاده از مدیران داخل مجموعه، در خدمت نهاد باشم.

وی افزود: تلاش دارم با همدلی و تعامل در کنار همه کارکنان و همکارانم در این اداره‌کل، فعالیت‌هایی اثربخش در این حوزه داشته باشیم و رضایتمندی همه همکارانمان در شهرستان‌ها، روستاها  و حتی مراکز کوچک وابسته به نهاد را برآورده کنیم تا با استفاده از ساختارهای خوب حوزه منابع انسانی و چابک‌سازی سیستم، بتوانیم بازدهی خوبی را در روند امور نیروی انسانی نهاد ایجاد کنیم و یادگار خوبی از خود برجا بگذاریم.

عباس نعمتی، مدیر کل حراست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در این مراسم گفت: آقای جهانگیری در بخش‌های مختلف حوزه اداری فعالیت داشته‌اند و تسلط لازم  را در این حوزه دارند. امیدوارم با همدلی و تعامل با سایر همکارانی که در حوزه اداری مالی فعالیت دارند، عملکرد موفقی در این عرصه داشته باشند و خدمات مفید ایشان برای نهاد کتابخانه‌های عمومی ماندگار باشد.

امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز طی سخنانی گفت: از زحمات مدیران سابق این حوزه  تشکر می‌کنم و برای ایشان در ادامه فعالیت‌شان آرزوی موفقیت دارم.   به جناب آقای جهانگیری نیز حضور در این اداره‌کل را خیر مقدم عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش و جدیت ایشان که جوان و تازه‌نفس هستند و همچنین مدیریت جناب آقای شفاعی، این چرخه صحیح‌تر و سریع‌تر به حرکت خود ادامه دهد.

مهدی رمضانی، سرپرست معاونت توسعه کتابخانه‌های و کتابخوانی نهاد نیز ضمن ارج نهاد به تلاش همکاران در اداره‌کل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد و آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، عنوان کرد: نسبت تأثیر منابع انسانی در نهاد نسبت ویژه‌ای است که حتما به تلاش و اصلاحات نیاز دارد و امیدوارم که آقای جهانگیری با حمایت و مدیریت جناب آقای شفاعی، معاون محترم مالی و اداری نهاد بتوانند منشأ خدمات مفیدی در این عرصه باشند.

محمد هادی ناصری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز ضمن تشکر از تلاش‌های سرکار خانم زهرا ترکی و  سایر همکاران در اداره کل منابع انسانی و امور پشتیبانی، برای امیر جهانگیری در این اداره کل آرزوی موفقیت کرد.

 در خاتمه این جلسه متن حکم انتصاب مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد به شرح زیر قرائت شد:

جناب آقای امیر جهانگیری

با سلام

با توجه به سابقه و تجربیات و توانمندی در حوزه منابع انسانی به پیشنهاد معاون محترم اداری و مالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب خود و همکاری صمیمانه مجموعه کارکنان در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل

کتابدار
|
Bulgaria
|
1397/02/19 - 19:18
0
6
باسلام و وتوفیق روز افزون برای جناب آقای جهانگیری.
خواهشمندیم سوابق کتابداران قدیمی ارشاد را پیگیری نمایند .که سنوات شان در حکم ودر بیمه لحاظ گردد.
با تشکر
کتابدار
|
Iran
|
1397/02/19 - 19:01
0
18
چرا مراحل رسمی شدن کتابداران اینقدر کند پیش میره
کتابدار
|
Iran
|
1397/02/19 - 17:50
1
22
سلام خبری از یادداشت جدید دبیرکل نیست ؟ما منتظر خبرهای خوب دبیرکل عزیزمان هستیم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: