کد خبر: 34433
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 10:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه‌های افزایش مهارت‌های زندگی ویژه اعضا در البرز برگزار شد

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی علامه دهخدای شهر الوند برگزاری کارگاه‌های افزایش مهارت‌های زندگی و آموزش روش‌های صحیح ارتباطات اجتماعی را مهم‌ترین اولویت این کتابخانه در سال جاری دانست.
کارگاه‌های افزایش مهارت‌های زندگی ویژه اعضا در البرز برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، شهبانو غنمی، مسئول کتابخانه عمومی علامه دهخدا شهر الوند اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح دانش و بصیرت مخاطبان نسبت به مسائل اجتماعی و روان‌شناختی و مهارت‌های زندگی، کلاس‌ها و کارگاه‌های متعدد و متنوعی برگزار می‌شود. کارگاه مهارت‌های زندگی و فرزند پروری در کتابخانه دهخدا با حضور کارشناس روانشناسی به‌صورت هفتگی و در حاشیه کلاس‌های قصه‌گویی برگزار شد. این کلاس‌ها هر هفته با تمرکز بر موضوعی خاص با محوریت خانه و خانواده برگزار می‌شود که با استقبال چشمگیر مادران اعضای کودک کتابخانه روبه‌رو شده است.

وی افزود: همچنین کلاس قصه‌گویی با موضوع زندگینامه امامان بزرگوار برای کودکان ۳ تا ۶ سال برگزار شد. بیان قصه‌هایی با موضوعات مذهبی، موجب آشنایی کودکان با زندگینامه معصومین و یادگیری سیره آن‌ها  از دوران کودکی خواهد شد. در این کلاس علاوه بر قصه‌گویی، شعرخوانی نیز انجام شد.

غنمی در پایان گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، جمع خوانی کتاب «حیات پاکان» نوشته مهدی محدثی با موضوع زندگینامه امام حسین (ع) و  جمع خوانی کتاب «آنچه خوبان همه دارند تو تنها داری» اثر عزت مهاجرانی از دیگر برنامه‌های این کتابخانه بوده است. «آنچه خوبان همه دارند تو تنها داری» به توصیف حضرت مهدی (عج) و ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایشان می‌پردازد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: