کد خبر: 34506
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 - 09:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری کارگاه‌های علمی و آموزشی در کتابخانه شهید رجایی قزوین

منبع : لیزنا
 مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی قزوین از برگزاری دوره‌های مختلف علمی آموزشی در این کتابخانه خبر داد.
برگزاری کارگاه‌های علمی و آموزشی در کتابخانه شهید رجایی قزوین

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، نغمه ساعد، مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی قزوین از برگزاری کارگاه‌های علمی، آموزشی و اجتماعی با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی اعضای کتابخانه خبر داد و گفت: کارگاه آشنایی با بیماری‌های خاص در این کتابخانه برگزار شد؛ در این کارگاه با معرفی انواع بیماری‌ها، مراحل مبارزه یا پیشگیری از تشدید آن‌ها تبیین شد. همچنین کتاب‌هایی مفید و معتبر در رابطه با سلامت، آشنایی با بیماری‌های واگیر و راهکارهای حفظ سلامت و بهداشت شخصی در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی افزود: برپایی جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه و با هدف آَشنایی هرچه بیشتر عموم از زندگی و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام از دیگر اقدامات انجام‌شده در این کتابخانه بود.

ساعد یادآور شد: این مرکز با هدف جلب رضایت مراجعان به برگزاری برنامه‌های متنوعی همچون کارگاه‌های قصه‌گویی، داستان‌نویسی، داستان خوانی، مسابقات نقاشی و نشست‌های جمع خوانی اقدام می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: