کد خبر: 34560
تاریخ انتشار: شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 15:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل استان مرکزی از کتابخانه شهید زراستوند اراک و انبار کتاب اداره کل

منبع : لیزنا
 به‌منظور بررسی مسائل و دیدار با کتابداران، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه شهید زراستوند اراک و انبار کتاب اداره کل بازدید کرد.
بازدید مدیرکل استان مرکزی از کتابخانه شهید زراستوند اراک و انبار کتاب اداره کل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، به‌منظور بررسی مسائل و دیدار با کتابداران، حجت‌الاسلام عباس دانشی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به همراه معاون اداری و مالی و مسئول امور عمومی اداره کل از کتابخانه عمومی شهید زراستوند شهر اراک و انبار کتاب اداره کل بازدید کرد.

مدیرکل استان مرکزی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی شهید زراستوند،‌ مسائل و مشکلات این کتابخانه را بررسی و از اجرای پروژه بهسازی و شاداب سازی در این کتابخانه ابراز خرسندی کرد. وی در ادامه به گفتگو با کتابداران این کتابخانه پرداخت.

حجت‌الاسلام دانشی همچنین با مراجعه به انبار کتاب اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، با پورمسیبی، معاون اداری و مالی در خصوص مشکلات موجود در انبار گفتگو کرد. در این بازدید پیگیری‌های لازم به‌منظور بهبود وضعیت انبار کتاب انجام شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: