کد خبر: 34566
تاریخ انتشار: شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 15:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی نمین استان اردبیل برگزار شد

منبع : لیزنا
نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در سال ۹۷ با حضور فرماندار و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.
جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی نمین استان اردبیل برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در سال ۹۷، با حضور فرماندار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از فرهیختگان این شهرستان در کتابخانه عمومی آبی بیگلو برگزار شد.

در این نشست فرماندار نمین با اشاره به  امکان تحریف سخن در انتقال شفاهی و سینه‌به‌سینه، اظهار داشت: انتقال مفاهیم علمی از طریق کتاب به نسل‌های آتی آن را از گزند تحریفات مصون نگه می‌دارد؛ قرآن بزرگ‌ترین کتاب آسمانی و معجزه بی‌بدیل الهی است که به‌واسطه کتابت از تحریف در امان ماند؛ مفاهیم مهم علمی در این کتاب چراغ راه زندگی و هدایت را برای بشریت به ارمغان آورده است.

عاطف ناصری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم استفاده از ظرفیت اعضای انجمن، فرهیختگان و نویسندگان نمین برای توسعه علمی و فرهنگی منطقه تأکید کرد و گفت: سابقه تاریخی شهرستان نمین نشان می‌دهد که فضلا و فرهیختگان این شهرستان نقش مهمی در حوزه‌های مهم فرهنگی بر عهده داشته‌اند.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین به نقش مهم رسانه‌های نوظهور اشاره کرد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت این رسانه‌ها در جهت توسعه فرهنگی شهرستان شد.

در ادامه این جلسه رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز با اشاره به  تأمین زیرساخت‌های موردنیاز کتابخانه‌های عمومی نمین از استمرار فعالیت‌های فرهنگی در این مراکز خبر داد و گفت: نشست‌های مختلف مطالعاتی در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود؛‌ این برنامه‌ها نقش قابل‌توجهی در ترویج فرهنگ مطالعه دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: