کد خبر: 34567
تاریخ انتشار: شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 15:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختتامیه طرح با هم بخوانیم در جعفرآباد اردبیل

منبع : لیزنا
 رئیس شورای شهر جعفرآباد «طرح باهم بخوانیم» را ایده ای خلاقانه برای ایجاد انگیزه مطالعه دانست.
اختتامیه طرح با هم بخوانیم در جعفرآباد اردبیل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، اختتامیه طرح «باهم بخوانیم» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، رئیس آموزش‌وپرورش، رئیس شورای شهر جعفرآباد، فرهیختگان و جمعی از اعضا در کتابخانه عمومی علامه محمدتقی جعفرآباد برگزار شد.

در ابتدای مراسم رئیس شورای اسلامی شهر جعفرآباد خلاقیت در اجرای برنامه‌ها را از راهکارهای مهم و اساسی در جذب قشرهای مختلف به کتاب و کتاب‌خوانی دانست و افزود: طرح باهم بخوانیم با استقبال چشمگیر کودکان و خانواده‌های آنان همراه شد؛ اجرای نمایش از داستان‌های موجود در کتاب‌های این طرح و علاقه مخاطب به آن نشان‌دهنده این واقعیت مهم است که باید از روش‌های نوین برای کتاب‌خوانی بهره برد.

وی نقش مطالعه را در ساخت و هدایت مسیر آینده کودکان و نوجوانان مهم ارزیابی کرد و خواستار توجه بیش‌ازپیش خانواده‌ها به این مهم شد.

اجرای نمایش، خاطره گویی، دل نوشته کودکان و معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های این مراسم بود؛ در خاتمه از اعضای شرکت‌کننده در طرح باهم بخوانیم تجلیل شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: