کد خبر: 34570
تاریخ انتشار: شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 15:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی برگزارشد

منبع : لیزنا
دومین نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی در راستای تشریح برنامه‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و اجرای دستورالعمل های فرهنگی نهاد همزمان با فرارسیدن ایام معنوی ماه مبارک رمضان برگزارشد.
نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی برگزارشد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، دومین نشست شورای اداری در سال ۹۷ با هدف تشریح برگزاری هشتمین  دوره جشنواره کتابخوانی و  تشکیل کمیته برنامه ریزی و اجرایی آن و اجرای دستورالعمل های فرهنگی نهاد همزمان با  فرارسیدن ایام معنوی ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل، روسای شهرستان‌ها و کارشناسان ستادی در محل اداره کل کتابخانه‌های عموی استان برگزارشد.

علی‌محمد جهانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی در ابتدای این نشست با تقدیر از تمامی کسانی که در دو دوره گذشته جشنواره کتابخوانی رضوی تلاش‌های ارزنده‌ای در استان داشته‌اند، اظهارداشت: بحمدالله در دو دوره گذشته که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور متولی برگزاری این جشنواره بود، خراسان شمالی به برکت همه عزیزان توانست رتبه خوبی را به دست بیاورد که امیدواریم این همت و پشتیبانی در جشنواره هشتم مضاعف باشد.

جهانی گفت: کتاب‌های این دوره از جشنواره به کتابخانه‌ها عمومی سراسر استان  ارسال  و فراخوان شرکت در این  جشنواره نیز از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام و در پرتال استان و رسانه‌های محلی بازنشر شده است. نسخه pdf کتاب‌ها نیز جهت استفاده همه علاقه مندان هم اکنون  در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بارگذاری شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ادامه  نظر به اصالت و رسالت فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی و فرارسیدن ایام معنوی ماه مبارک رمضان و فصل تابستان و لزوم مراعات موازین و شئون دینی، مذهبی، اداری و اجتماعی در راستای اجرای دستورالعمل های فرهنگی نهاد:  ستاد صیانت از حقوق شهروندی(عفاف و حجاب) و ستاد امر به معروف و نهی از منکر رعایت نکاتی را در محل ستاد مرکزی و ادارات و کتابخانه‌های  عمومی شهرستان‌ها یادآورشد.

در ادامه نشست هر یک از کارشناسان  و روسای شهرستان‌ها نظرات و پیشنهادات خود را مبنی بر برگزاری مطلوب و شایسته هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان و شهرستان‌ها ارائه دادند و  مقرر شد پوسترهای تبلیغاتی از سوی اداره کل از هفته اول ماه مبارک رمضان برای اطلاع  سانی و جهت شرکت علاقه مندان به شهرستان ها ارسال شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: