کد خبر: 34581
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 ارديبهشت 1397 - 11:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اولین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد

منبع : لیزنا
اولین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با موضوع برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.
اولین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، اولین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان با موضوع تبیین و توضیح آیین نامه برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی  برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این جلسه گفت:  از ابتدای سال جاری ستاد سفر اداره کل برای برنامه ریزی حضور در شهرستان ها تشکیل شده است و با دو هدف آشنایی با نقاط قوت و ضعف ادارات و درک از نزدیک مشکلات هر شهرستان و همچنین ارتقای جایگاه اداره شهرستان با تشکیل جلسه انجمن و دیدار با مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه، خیرین، بخشداران و شهرداران تاکنون چهار سفر انجام شده و در ادامه نیز مهمان دیگر شهرستانهای استان خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال جاری گفت: دو نیت ادای دین به ساحت امام رضا(ع) و معامله ای خالص و از روی صفای باطن با حضرت رضا(ع) و ارتقا جایگاه کتابخانه از نقطه های شاخص و برجسته در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی محسوب می شود.

وی با اشاره به روز روابط عمومی این روز را به تمامی رابطین خبر اداره های کتابخانه های عمومی شهرستانها تبریک گفت و یادآور شد: رابطین خبر با احصای مناسبت ها و برگزاری برنامه هایی که در هر مناسبت امکان اجرا دارند و تهیه و  ارسال اخبار و گزارشات مربوطه نقش مهمی در معرفی و تثبیت جایگاه کتابخانه ها دارند.

 

 

 
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: