کد خبر: 34600
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 - 09:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام برگزار شد

منبع : لیزنا
 نخستین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در سال ۹۷ با محوریت هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی برگزار شد.
جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، نخستین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در سال ۹۷ با محوریت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با حضور مدیرکل و کارشناسان ستادی در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

جلیلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: رمضان ماهی است که در آن همه مورد لطف و رحمت الهی قرار می‌گیرند؛ امید است همه ما از برکات این ماه بهره‌مند شویم و همکاران عزیز با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام، به شئونات اسلامی و حرمت این ماه مبارک توجه داشته باشند.

وی گفت: این جلسات به‌منظور پیگیری اموراتی است که به علت مشغله زیاد به فراموشی سپرده شده و یا به‌کندی انجام می‌شود؛ امید است با همفکری در مسیر رشد و توسعه استان حرکت کنیم و بتوانیم با جلب رضایت خداوند و مردم، در انجام تعهد و مسئولیت خود موفق عمل کنیم. مردم نیازمند توجه بیشتر هستند؛ این نیازمندی مردم، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند؛ ما در نهادی فرهنگی فعالیت می‌کنیم؛ این نهاد اهداف بلندمدتی دارد و سیاست‌هایی برای آن تدوین‌شده که امید است بتوانیم به این اهداف جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اذعان داشت: رسالت اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی، تقویت زیرساخت‌ها، جلب رضایت عموم و تعامل با مسئولین در سطح استان، بخش‌ها و شهرستان‌ها است. برماست که با این نگاه در حوزه کاری خود تلاش کرده و هیچ‌گاه یأس و ناامیدی به خود راه ندهیم. سرزمین ایران متعلق به همه ماست و همه باید در برابر این خاک احساس مسئولیت کنیم.

پیگیری روند برگزاری جشنواره رضوی، پیگیری حل مشکلات کتابخانه مرکزی و پیگیری اجرای طرح کتاب‌گردی در سطح روستاها و محلات هدف استان، از مصوبات این جلسه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: