کد خبر: 34601
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 - 09:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید استاندار خراسان شمالی از کتابخانه مرکزی بجنورد

منبع : لیزنا
 استاندار خراسان شمالی در بازدید از کتابخانه مرکزی بجنورد ضمن اشاره به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی، گفت: کتابخانه‌های عمومی پایگاه خواست متنوع جامعه هستند و به عنوان سرمایه‌های فرهنگی در عرصه و فضای عمومی جامعه ایفای نقش می کنند.
بازدید استاندار خراسان شمالی از کتابخانه مرکزی بجنورد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  خراسان شمالی، محمد رضا صالحی استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان به همراه تعدادی از مدیران ارشد استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد از روند آماده سازی کتابخانه مرکزی بجنورد بازدید کرد.

محمد رضا صالحی در این بازدید با تأکید بر  تسهیل در استفاده از کتاب برای علاقه مندان گفت: کتاب باید در دسترس همه مردم قرار بگیرد و کتابخانه‌ها باید با امکانات روزآمد و همگام با تکنولوژی و نیازهای مخاطبین پیش بروند.

صالحی با بیان اینکه مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان را در اسرع وقت پیگیری می کنیم، عنوان کرد: باید برای شاداب سازی و فضای با نشاط  کتابخانه‌ای در استان تلاش لازم صورت گیرد و دولت در کمک به این امر همت خود را به کار خواهد بست.

وی افزود: با کمک دهیاری‌ها و اعضای شورای اسلامی و آموزش  و پرورش تلاش خواهیم کرد برای روستاهای با جمعیت بالا حداقل یک مکان بعنوان ایستگاه کتاب و مطالعه فراهم کنیم.

استاندار خراسان شمالی با بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی روند آماده سازی منابع  کتابخانه را بسیار مثبت اعلام کرد و  افزود: استان خراسان شمالی با داشتن گنجینه  فرهنگ‌ها در دل خود ظرفیت  داشتن چندین کتابخانه  استاندارد  را دارد و مردم فرهنگی و کتابخوان استان از افتتاح و بهر برداری این پروژه های فرهنگی استقبال خوبی می کنند.

علی‌محمد جهانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این بازدید با معرفی بخش‌های مختلف کتابخانه به استاندار و سایر بازدید کنندگان شور و اشتیاق کتابداران استان در ثبت و آماده سازی منابع کتابخانه را وصف ناشدنی دانست و عنوان‌کرد: همه کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی  استان با همت مضاعف برای ارائه خدمات مطلوب کتابخانه‌ای در این کتابخانه تلاش می کنند و امید به خدا در آینده نزدیک شاهد حضور بی نظیر مردم در این کتابخانه خواهیم بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: