کد خبر: 34611
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 - 09:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور کتابداران قصه‌گو در همایش کودکان یاسوجی در کهگیلویه و بویر احمد

منبع : لیزنا
همایش کودکان شهر یاسوج با حضور کتابداران قصه‌گو و اجرای برنامه‌های قصه‌گویی، مسابقه نقاشی و توزیع کتاب در بین کودکان برگزار شد.
حضور کتابداران قصه‌گو در همایش کودکان یاسوجی در کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، به همت اداره کل امور بانوان استانداری استان و با مشارکت کتابخانه‌های عمومی، همایش کودکان در فضایی باز و مفرح در محل استانداری برگزار شد.

آذر صفایی نیا، مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت ترویج ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه، اظهار داشت: کودکان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه باید در اولویت قرار بگیرند. بسترسازی برای ایجاد نشاط، آرامش و امنیت کودکان ضروری است.

وی در خصوص هدف برگزاری این همایش گفت: ایجاد نشاط و سرگرمی برای کودکان، ایجاد خلاقیت‌های هنری و آشنایی با محیط‌های کاری از اهداف برگزاری این همایش بوده است. این همایش با مشارکت و همکاری چند دستگاه فرهنگی نظیر کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری و حوزه هنری انجام شد.

حمیرا هاشمی، کارشناس امور بانوان کتابخانه‌های عمومی استان در این همایش گفت: با توجه به اضطرابی که در پی زلزله اخیر شهر یاسوج، ایجاد شد، برپایی چنین همایشی با  حضور کودکان موجب تلطیف روحیه آن‌ها می‌شود؛ امید است چنین برنامه‌هایی در آینده برای کودکان مناطق مختلف استان برگزار شود. کتابخانه‌های عمومی استان این آمادگی را دارند که با همکاری سایر ادارات و دستگاه‌ها، مسابقه نقاشی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، قصه‌گویی و مسابقات کتابخوانی را برای ایجاد انگیزه کودکان به مطالعه برگزار کنند.

 در پایان این همایش با هدف حفاظت از طبیعت،‌ کودکان به پاک‌سازی محوطه پارک استانداری پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: