کد خبر: 34637
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 11:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان آموزش‌وپرورش استان لرستان

منبع : لیزنا
 مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان آموزش‌وپرورش لرستان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
دیدار مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان آموزش‌وپرورش استان لرستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، در این دیدار علی جهان‌آرا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، مطالعه و آموزش را فصل مشترک فعالیت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و سازمان آموزش‌وپرورش دانست و بر ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه و خدمات کتابخانه‌ای در میان دانش آموزان تأکید کرد.

جهان‌آرا با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)،  اظهار داشت: نگاه ویژه معظم له به امر کتاب و کتاب‌خوانی و منویات ایشان در این زمینه مؤید لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولین به این حوزه فرهنگی است

وی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان آموزش‌وپرورش استان را فصل نوینی در انجام فعالیت‌های فرهنگی مشترک میان طرفین دانست و در خصوص استفاده از ظرفیت موجود برای اشاعه فرهنگ مطالعه در میان دانش آموزان ابراز امیدواری کرد.

رضا زینی وند مقدم، مدیرکل سازمان آموزش‌وپرورش لرستان نیز در این دیدار بر اهمیت مطالعه و نقش آن در ارتقای فرهنگ جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از ضروریات اساسی جامعه بشری علم‌اندوزی و کتابخوانی است و  در این راستا باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که دسترسی آسان عموم مردم به کتاب فراهم شود.

وی با تأکید بر لزوم تعامل با اداره کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان آموزش‌وپرورش، بیان کرد: یکی از ضروریات سازمان آموزش‌وپرورش سوق دادن دانش آموزان به سمت مطالعه و کتابخوانی است و کتابخانه‌های عمومی، مراکزی هستند که در تحقق این رسالت مهم فرهنگی نقش بسزایی دارند.

 مدیرکل سازمان آموزش‌وپرورش لرستان در پایان گفت: امید است این دیدار منشأ همکاری‌های بیشتر طرفین در انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: