کد خبر: 34639
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 11:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاحیه هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

منبع : لیزنا
افتتاحیه هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
افتتاحیه هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، مراسم افتتاح هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ فرزاد رحیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعی از مسئولین، کارشناسان، معلمین و دانش آموزان ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مرکز شماره ۳ کانون برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، ضمن تشریح شیوه برگزاری و شرکت علاقه‌مندان در این جشنواره، اظهار داشت: با استعانت از خداوند متعال و در سایه‌سار عنایات ویژه امام مهربانی، حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)، امسال نیز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای سومین بار، متولی برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی رضوی است؛ ما نیز در استان چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سایر استان‌های کشور با افتخار این جشنواره بین‌المللی و مذهبی را با تمام توان پیش خواهیم برد.

خلیل مقدم ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این مسابقه و تأکید بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، در خصوص برگزاری پرشکوه این جشنواره ابراز امیدواری کرد.

در ادامه این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه در قشر کودک و نوجوان و ضرورت نهادینه‌سازی این فرهنگ، در خصوص مشارکت با اداره کل کتابخانه‌های عمومی برای برگزاری باشکوه این جشنواره  قول مساعد داد.

رونمایی نمادین از کتاب‌های هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی توسط مسئولین، معرفی تخصصی کتاب‌های گروه سنی کودک این جشنواره توسط مربیان کانون و پخش پویانمایی با موضوع امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های اجرای شده در این مراسم بود.

گفتنی است، هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از مجموعه برنامه‌های شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد به آدرس www.iranpl.ir    به منابع این مسابقه و آخرین اخبار مربوط به آن دست یابند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: