کد خبر: 34643
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 11:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح «با هم بخوانیم» در روستای حشمتیه شهرستان آباده فارس به کار خود پایان داد

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی پروفسور شهریاری روستای حشمتیه آباده در آخرین جلسه طرح با هم بخوانیم، اختتامیه این طرح را با تقدیر از دانش آموزان عضو برگزار کرد.
طرح «با هم بخوانیم» در روستای حشمتیه شهرستان آباده فارس به کار خود پایان داد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، سمیه دهقانی مسئول کتابخانه عمومی پروفسور شهریاری روستای حشمتیه آباده، با اشاره به طرح با هم بخوانیم عنوان کرد: «باهم بخوانیم» براساس یک سیر مطالعاتی هدفمند و با هدف معرفی کتاب با موضوع سبک زندگی اسلامی_ایرانی برای گروه سنی ۹تا۱۲سال از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اجرا شد که کتابخانه عمومی پروفسور شهریاری نیز در این طرح مشارکت کرد. این طرح از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ به مدت سه ماه و پانزده روز در این کتابخانه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه جلسات طرح «با هم بخوانیم» در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته به صورت مستمر برگزار می شد، از استقبال خوب کودکان روستای حشمتیه خبر داد و افزود:  در مدت زمان اجرای طرح با هم بخوانیم،  کودکان در قالب گروهی ۱۲ نفره، بیست عنوان کتاب را مطالعه کردند که از میان، چهار عنوان جمع خوانی و چهار کتاب بلند خوانی شد. همچنین دیگر کتاب ها به  صورت فردی مطالعه شده و در نشست ها درباره آن ها بحث و گفت و گو می شد.

دهقانی با تصریح اینکه همزمان با آخرین جلسه، مراسم اختتامیه طرح با هم بخوانیم برگزار شد، گفت: مراسم اختتامیه با حضور والدین، رئیس و اعضای شورای روستای حشمتیه و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آباده در کتابخانه عمومی پرفسور شهریاری برگزار شد و در این مراسم از کودکان عضو این طرح با اهدای هدایای یادبود قدردانی شد.

مسئول کتابخانه عمومی پرفسور شهریاری روستای حشمتیه با بیان اینکه ضروری است که اینگونه طرح ها تداوم داشته باشد، یادآور شد: طرح های خلاقانه و ترویجی در حوزه کتابخوانی همچون طرح «با هم بخوانیم» تأثیر چشمگیری در علاقه مند کردن مخاطب  به مطالعه و جذب آن ها به کتابخانه های عمومی دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: