کد خبر: 34646
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 11:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی سمنان تشریح شد

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان در جلسه شورای اداری با تشریح برنامه‌های سالجاری گفت: باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای توسعه کتاب و کتابخوانی تلاش شود.
برنامه‌های فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی سمنان تشریح شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، محمد سلطانیه در این جلسه که با حضور مسئولان کتابخانه ها و کتابداران شهرستان برگزارشد ضمن بیان اینکه اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه ها از جمله نشست کتاب‌خوان، جمع خوانی کتاب‌های معرفی شده در هر ماه، برگزاری کلاس های قصه گویی و سایر فعالیت ها در جذب اعضا به ویژه کودکان و نوجوانان نقش بسزایی را دارد از کتابداران خواستار اهتمام و تلاش برای تحقق این مهم شد.

وی از برگزاری شش جلسه نقد و بررسی کتاب از نویسندگان بومی شهرستان دامغان تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: برگزاری این نشست‌ها تاثیر بسزایی را توسعه کتاب و کتابخوانی دارد.

 در خاتمه کتابداران به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: