کد خبر: 34648
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 11:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های کتابخانه محور در روز بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری در خراسان رضوی

منبع : لیزنا
 هم‌زمان با بزرگداشت حکیم عمر خیام، اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی اقدام کرد.
برنامه‌های کتابخانه محور در روز بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری در خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، هم‌زمان با بزرگداشت حکیم عمر خیام،  اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی اقدام کرد.

ایرج اکبرآبادی، مسئول کتابخانه وکیلی از برگزاری همایش هزاره خیام در کتابخانه و فرهنگسرای وکیلی نیشابور خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت روز خیام، همایش هزاره خیام با حضور کاووس حسن لی، استاد برجسته ادبیات دانشگاه شیراز برگزار شد. در این همایش مقاله‌های دکتر حسن لی در پیوند با عمر خیام بررسی شد. حسن لی همچنین با حضور در کتابخانه عمومی وکیلی کتاب‌های خویش را به‌رسم یادبود امضا کرد.

همچنین محمدرضا مقدم پاشا، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور از برپایی غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور در دانشگاه این شهر خبر داد و گفت: از طرف ستاد برگزاری گرامیداشت روز ملی خیام، غرفه‌ای در دانشگاه نیشابور به اداره شهرستان اختصاص  یافت تا خدمات کتابخانه‌های عمومی برای مراجعه‌کنندگان معرفی شود.

وی ادامه داد: معرفی آثار موجود در کتابخانه‌های عمومی شهرستان در موضوع «خیام‌شناسی» در قالب نمایشگاه کتاب، توزیع بروشور کتابخانه‌ها، معرفی خدمات عضویت سراسری، عضویت رایگان دانشجویان در کتابخانه‌های عمومی و معرفی سامانه کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی samanpl.ir ازجمله فعالیت‌های انجام‌شده در این غرفه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: