کد خبر: 34660
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 خرداد 1397 - 14:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فراخوان جشنواره کتاب سال رضوی در میان 2هزار و 100 ناشر در نمایشگاه کتاب تهران منتشرشد

منبع : لیزنا
 فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی در میان ناشران حاضر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توزیع شد.
فراخوان جشنواره کتاب سال رضوی در میان 2هزار و 100 ناشر در نمایشگاه کتاب تهران منتشرشد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دبیر اجرایی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر گفت: فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی، در میان بیش از2100 ناشر داخلی و خارجی حاضر در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، منتشر شد. مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد:  فراخوان یازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی با هدف اطلاع رسانی به ناشران  و نویسندگان و جذب آثار رضوی در میان ناشران عمومی، تخصصی، زبانهای خارجی و... حاضر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر گردید. وی با بیان اینکه، اشاعه و ترويج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره، زندگي و ابعاد مختلف شخصيت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، حضرت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در زمينة فرهنگ رضوي و كمك به انتشار گستردة آن‌ها را از اهداف برگزاری جشنوارة بین المللی كتاب سال رضوي عنوان کرد و افزود: یازدهمین جشنوارة بین‌المللی كتاب سال رضوي با محتوای تأليف، ترجمه و پايان‌نامه با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، به مناسبت ميلاد باسعادت عالِم آل محمد، حضرت علي بن موسي الرضا(علیه‌السلام)، ولادت با بركت حضرت فاطمة معصومه(سلام‌اللّه‌عليها)، هم‌زمان با دهة كرامت، در سازمان كتابخانه‏ها، موزه‏ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي برگزار می  شود. وی با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره بین المللی كتاب سال رضوي شامل بخش  هاي مختلفي مانند كتاب چاپی، كتاب   ديجيتالی، پايان نامه و رساله، حمایت از آثار رضوی و ناشر فعال مي  شود و آثار ارسالي بايد داراي يكي از بخش  هاي پنجگانه با موضوع امام رضا عليه السلام و خاندان آن حضرت باشد كه طي سال هاي 1396و1397منتشر شده باشد افزود: آثار ارسالی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان امام رضا(علیه‌السلام) [‌حضرت موسی  الکاظم، حضرت جوادالائمه، حضرت حسين بن موسي  الكاظم، حضرت احمد بن موسي  الكاظم«شاهچراغ» عليهم‌السلام، و حضرت فاطمة معصومه سلام‌اللّه‌عليها‌] در هر يك از بخش‌هاي پنجگانه، در جشنواره شرکت و مورد ارزیابی و داوری قرار می  گیرند.

گفتنی است که نويسندگان، ناشران و علاقه  مندان به جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به نشانيhttp: //library.aqr.ir/ketabsal  مراجعه نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: