کد خبر: 34882
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 خرداد 1397 - 15:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های شازند و آستانه

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در شهرستان شازند، از ۳ باب کتابخانه عمومی بازدید کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های شازند و آستانه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در شهرستان شازند از کتابخانه عمومی شهید سیاوش امیری و کتابخانه عمومی شهدای شهر شازند و کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) شهر آستانه علوی بازدید کرد.

حجت الاسلام دانشی در بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) آستانه گفت: فضای کتابخانه‌های عمومی در تابستان آتی باید به گونه ای باشد که کودکان و نوجوانان برای گذران اوقات فراغت جذب شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای فعالیت‌های فرهنگی در اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان، شاهد افزایش تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی باشیم و در این مورد از مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران عزیز توقع فعالیت بیشتر داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در بازدید از کتابخانه شهدای شازند با کتابدار این کتابخانه دیدار و گفتگو نمود و در جریان آخرین وضعیت تعداد کتب و اعضای این کتابخانه قرار گرفت.

وی در پایان با حضور در کتابخانه عمومی شهید سیاوش امیری ضمن گفتگو با مسئول کتابخانه و رئیس اداره شهرستان، بر پیگیری و رفع مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان شازند تاکید کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: