کد خبر: 34887
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 خرداد 1397 - 15:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان در کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم کهریزسنگ در اصفهان

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم (ص) کهریزسنگ در شهرستان نجف‌آباد با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی میزبان نشست کتاب‌خوان شد.
نشست کتاب‌خوان در کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم کهریزسنگ در اصفهان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی حضرت رسول اکرم (ص) کهریزسنگ با حضور مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر، فعالین فرهنگی و علاقه مندان کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

در این نشست صمیمی و فرهنگی، فعالین عرصه کتاب و قلم، کتابهای مطالعه شده را برای مدعوین معرفی نموده و آنچه درمطالعات خود بدان دست یافته بودند را با حضار و اعضای کتابخانه به اشتراک گذاشتند.

در این نشست آقایان محسن قاسمی و احمدصالحی از اعضای شورای اسلامی شهرکهریزسنگ به ترتیب کتابهای «داستانهایی از امیرکبیر» و «حدیقه الشیعه» و در ادامه حجت الاسلام امینی، اصغر قیصری، مالک سلطانی، مرتضی احمدیان و اعظم قاسمی نیز هریک به اختصار و به ترتیب به معرفی کتابهای  «من او»، «پایی که جاماند»، «حماسه حسینی»، «فرنگیس» و «اکبرکاراته» (با مضمون دفاع مقدس) پرداختند.

محمود رضا شفیعی؛ مسئول کتابخانه رسول اکرم (ص) کهریزسنگ در همین رابطه اظهار داشت: این کتابخانه تصمیم دارد در سال‌جاری برنامه های فرهنگی و کتابخوانی متعددی در سطح شهر کهریزسنگ برگزار کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: